sâmbătă, 31 august 2013

Caut job part-time sau home based

De ceva vreme am inceput serios sa imi caut de munca. E mai dificil decat as fi crezut, tocmai pentru ca, desi nu am cine stie ce pretentii in privinta domeniului, job-ul trebuie sa se  plieze pe un program similar cu al gradinitei la care va merge fii-mea, ori, si mai bine, sa se poata desfasura acasa. Principalul loc in care prospectez piata este eJOBS, cel mai cunoscut site specializat in recrutarea fortei de munca.



Cu siguranta toata lumea il cunoaste si mi se pare cel mai de incredere, locurile de munca postate acolo mi se par cele mai ok ca si seriozitate. Atfel, e plin internetul de anunturi amagitoare, in ele scrie una, contactezi angajatorul si descoperi cu totul altceva.



Sper sa reusesc in cele din urma sa gasesc un job potrivit circumstantelor mele familiale. Probabil sunt multi in situatii asemanatoare. Le doresc succes tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu